Tjohoo!

Vägde mig idag och till min stora förvåning har jag inte gått UPP de här två veckorna sen jag sist vägde mig, utan gått ner!! - 0,6 kg! Iof "bara" 0,3 kg/vecka. Men man ska ju tappa långsamt när man ammar.. *intalar mig själv*

Även om jag totalt "bara" tappat 1,3 kg så här långt (4 veckor) så kändes det riktigt bra! =) Nu blev jag sporrad igen.. Bara 5 kg kvar till inskrivningsvikten nu!

Har börjat med en supergod frukost! Gör en smoothie av 2 dl lättyoghurt,(0,5%),  frusna bär (hallon/blåbär eller bara hallon) och en skivad banan. (ska byta ut 1 dl yoghurt mot 1 dl lättmjölk. Blir nog mer lättdrucket då) 2 rostsmörgåsar med smör och skinka och så te med knappt 1 tsk honung. Mums! och vad länge man står sig!  och endast 5 pts=) Tjohoo!

*studsar vidare in i natten*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0