Lunchen..

...blev lite dyrare än vad jag tänkt mig. 18 pts! och så hade jag ätit frukost för 8. Så det var inte många points över. Eller jo, men jag ville spara 3 av dem till lite glass nu på kvällen. =) Kvällarna är min stora last. Så skönt att bara kunna krypa upp i soffan, slå igång msn och snacka skit och småäta lite..

Nu ska det dock vara slut på mina svackor på lördagar! Det här håller bara inte, och då har jag bara varit med i vv knappt 2 veckor. Men nu har jag satt upp ett måldatum. Och det känns helt plötsligt lite bättre..

Jag vill ha gått ner till inskrivningsvikten till slutet av augusti. Det är 5-6 kg. Det KAN gå. =) Jag kommer inte gråta blod om det inte blir så precis, men så nära jag kan! Sen vill jag ha gått ner alla kilon till min födelsedag nästa år! Det är 7 månader tills dess.. Och 0,5 kg i veckan i 7 månader är 14 kg. Det duger.. =)

Kommentarer
Postat av: Girlfriend in a coma

Duktig du är som kör VV, jag försöker på egen hand. Äter inga sötsaker, mindre portioner osv. sen tränar jag 30x5 / vecka men ändå INGET resultat. Det var likadant sist med Emilia, i stort sett omöjligt att gå ner samtidigt med ammning (medan vissa rasar av samma sak). Innan jag blev gravid med Noah levde jag lite så här och var mkt närmre målvikt och då gick jag ner men nu går jag upp istället. Min kropp hade nog inte ens hanterat 10 extra points per dag, den lagrar allt *deprimerande*. Jag har gått upp 3 kg sen förlossningen (först gick jag ner 7 kg när han kom ut). Sedan står jag stilla *grrrrrr*.
Lycka till med viktnedgång och annat. Vore kul att ses på någon fika framöver. / Smilla

2007-07-14 @ 08:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0