Hoppetossa?

Eller bara en rastlös själ? Jag måste erkänna. Jag trivs inte riktigt med den här bloggen. Eller ja. blogg.se

har fått höra från 2 personer bara ikväll att jag ska byta tillbaka till min gamla blogg. Enda anledningen till att jag skaffade denna var ju för att jag kan mms:a in inlägg = mer bilder åt folket. Men det känns som att jag tappat läsare sen jag bytte och jag gillar upplägget på blogspot mer.

Vad tycker du? Orkar du med ett adressbyte till? ;)

Update:

haha. Ja detta hann ju ligga uppe länge. Hann någon ens läsa? Nä. Jag byter tillbaka. Så sparar jag in mms kostnaderna. Tyvärr så får ni räkna med lite mindre bilder.. (om jag nu inte kan få röva ur och hitta den där sabla kabeln till kameran.)

Numer hittar ni mig alltså på

http://vaniljlatte.blogspot.com

Vi ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0