Tack älsklingen min!

Inatt kom sambon in sent, sent, sent för att sova. Precis samtidigt som skruttan brukar vakna och vilja komma över till våran säng. Men då han ändå inte hunnit sova, så tog han dusten med henne för att få henne att sova vidare! Hon var inte glad ( = inte ledsen utan hon blev arg för att vi inte gjorde som vi brukar) För i vanliga fall så brukar vi ta in henne direkt när hon vaknar på natten, eftersom ingen orkar ta dusten kl 2 på natten.  (sorry neighbours för igår då.. hehe)

Hon somnade i alla fall om efter ett tag. Och sen sov vi till 5:30. DÅ fick hon komma in till våran säng och så somnade vi om och vaknade 7:45. Underbart. Detta innebar altså att jag fick sova från 1 (ja jag vet ! Jag måste gå och lägga mig tidigare!) till 7:45. (när hon protesterade så stängde sambon in mig i vårat sovrum så jag låg faktiskt och flöt mellan att sova och vara vaken, så idag känns det inte att jag var vaken alls!)

Jag känner mig faktiskt riktigt bra idag! På topp! När man tittar sig i spegeln på mornarna direkt när man kommit upp, så brukar man ju inte direkt känna sig snygg! Men jag gjorde det idag! Så glad!

Tack älskling!! <3 Starkt av dig! Jag är stolt över dig..

--

Idag är en spännande dag. Väninnan ska på ultraljud idag.. Är det en eller är det två? Känns nästan som om det är jag själv som ska på ul :)

Sen ska jag åka med dem och storhandla. Fylla upp frys och skåp igen. Välbehövligt..

Nu kom min lilla busunge till mig. Så nu ska vi kramas! :)


God morgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0