Shopping, bebismys och tandfeber..

Idag har det varit en alldeles förträfflig dag! Det började med att Alicia sov hela natten i sin säng! Vaknade bara till några gånger och gav sig till känna, men vi behövde inte gå in till henne. Sen gick vi upp vid 7. Underbart!

Klockan 10 träffade vi våra vänner och deras lilla Viggo vid tågstationen, och så tog vi bussen ut till Tuna Park.  Ett stort köpcenter här i stan. Och där vi sen ända till klockan 15! Åt lunch och shoppade. Supertrevligt!

Det här kom vi hem med. Köpt på Lindex.

     (bilderna är klickbara)

Köpte ett par skor till Alicia med på skopunkten. Hennes första riktiga skor!! Tänkte mest på själva utseendet den här gången eftersom hon fortfarande inte går, så ville mest ha ett par skor hon kan ha om vi går ut till lekparken eller så.


 (149 spänn liksom! Tänk om vuxenskor kunde kosta lika lite! :) )


Sen tog vi bussen hem igen och killarna spelade ps3 och vi tjejer snackade skit :)  Spelade dessutom lite Texas hold'em. Vilket JAG vann! Käkade lite och så blev det dags för melodifestivalen. Det bästa med hela programmet var ju Carolas min när hon insåg att de INTE gick vidare!! Moahahaha! Underbart! :)

Alicia somnade förresten redan kl 17:30. Hon hade/har feber (tänder.. två stycken på en gång verkar vilja komma den här gången) så hon var inte så piggeluring. Stackarn.. :( Fick alvedon och så somnade hon efter 2 minuter i sin säng. Sen vaknade hon igen ett tag när Viggo protesterade lite, men somnade om utan problem.

Så jag fick mysa lite med Viggo istället. Åh han är ju så liten och så söt! Knappt en månad gammal  än. Lillskrutt. Och vad ovant det var att hålla en så liten människa i händerna igen! Men det gick ganska bra. Förutom att jag blev så varm, så det var inte så mysigt och skönt att vara hos mig så länge.. men en liten stund fick jag bebisgosa i alla fall! :)

Klockan 22 åkte de hem, jag satte mig och zappade på tv lite, skrev det här och nu ska jag krypa till kojs. Passa på att ta igen lite sömn som man tappat de här månaderna. Hoppas natten blir lika lugn inatt som igår. Håll tummarna är ni snälla :)


God natt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för en jättetrevlig dag & kväll!
Jag är ledsen att Viggo väckte Alicia :/
Håller tummarna för att natten blir bra!!

Nu ska jag kika på vagn... ;)

Kramar från oss!

2008-03-08 @ 23:08:28
URL: http://missflodstrom.blogg.se
Postat av: Sara

den i mitten hade jag kunnat tänka mig till Miro, men jag köper inte så mkt bodys längre till honom. För krångligt att sätta på :-)

2008-03-09 @ 09:14:44
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se
Postat av: Evelina

Tack för dina kommentarer...
:) Såg att d hittade några fynd ;) ... Mvh

http://robinsgarderob.blogspot.com/

2008-03-09 @ 09:46:29
URL: http://robinsgarderob.blogspot.com/
Postat av: Sarah

Desamma! Kul och put a face on the name eller hur man nu säger. :-)
Eran dotters ögon va ju inte av denna värld, hon kommer smälta många hjärtan med dom där :-)

Håller med om att Carolas min va oslagbar, haha. Nu får vi heja att Charlotte vinner hela skiten i Globen :-)

2008-03-09 @ 10:00:41
URL: http://sarahochedwin.blogg.se
Postat av: Anna

Gud va härligt att sömnen böjar fungera! Där lyckades ni verkligen! hoppas den här natten gick lika bra!
Låter som ni hade en jättebra lördag! Själva hade vi svärfar här, inte lika mysigt...
Har oxå börjat ta på skor när vi går till lekparken, ser för roligt ut! Brukar oxå köpa barnskor på skopunkten, super billigt och fina oxå!
Ha de bäst! Kram

2008-03-09 @ 11:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0