Så trött!

Nu är jag ruskigt trött faktiskt. Gick upp strax före halv sju, och sen dess har det varit "full rulle". Har iof bara suttit i soffan, men jag har inte kunnat sova något på dagen, vilket jag känner att jag hade behövt. Haft Rome maraton (episod 1) har inte sett den serien när den gick på tv, missade för många avsnitt för att känna att jag kunde hoppa in igen. Men nu ska jag ta igen allt. Och den är ju riktigt bra! :)

För att tydliggöra min avreggning från fl, så är det INTE för vad denna person skrev, utan för att JAG blev varnad av moderatorerna då jag sa åt denna person att hon inte skulle vara där, då allt hon gjorde var att bråka. Men så fick man alltså inte göra. Man får inte säga åt någon att lämna en tråd.. MEN man får tydligen häva ur sig vilket skit som helst om hur folk uppfostrar sina barn..  Nej, måste sluta tänka på det. Blir bara arg. Jävla dagiscommunity!

Men visst, kan ju inte låta bli att känna att hennes åsikt satte sig som en tagg i hjärtat. Imorgon ska jag ringa bvc och höra om det här verkligen är rätt. Två kvällar irad nu som hon är tillbaka på ruta ett känns det som. Antar att det har med tänderna och tempen att göra, men ändå. Att då få läsa något sådant, hjälpte ju inte direkt.

hmm.. nu försöker jag hitta nya ställen att hänga på. Herregud! Jag kan väl inte börja ha ett irl-liv på kvällarna?! Hur skulle DET se ut?! ;)

Usch.. jag saknar er "mars-mammor"!! Tror inte jag kommer tillbaka dock, eftersom detta är en protest mot själva communityt och bara till viss del mot alla moralkärringar där ute!

Nu ska jag surfa vidare. :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

FL e ju en klass för sig själv, överbelastat med knäppisar.. Och så några normala, som mig själv :-)

Hoppas sömmen fixar sig, vet av egen erfarenhet hur jobbigt det är..

2008-03-10 @ 19:34:53
Postat av: Marie

You can do it! Tur jag skrivit så många nya inlägg idag ;)

2008-03-10 @ 19:44:32
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Marie

Jag tycker det är tveksamt, myyycket mer Scissor sisters än Mika.. faktiskt :P

Cool, det är så grymt snyggt :D Ska jag bara få in tekniken med att sätta dit dom med...

2008-03-10 @ 19:50:27
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Angelica

Angående sömnen, tänk så här, att när barn har feber är dom ju
lite ur balans, så om ni nu skulle avbryta 5mm så kanske hon e likadan i eran säng för hon e ju faktiskt febrig. så JAG tror inte de skulle bli bättre av att abryta, febern e snart över håll ut=)

2008-03-10 @ 19:50:35
URL: http://InteVetJag1989.blogg.se
Postat av: Ingrid

Klart du får länka.

Vi använder oftast 5 blöjor per dag, ibland någon mindre om jag är iväg på stan eller så. Vi har haft 16st och då har det funkat bra med tvätt var tredje dag. Om man använder bara tyg behövs någon fler förståss. Det finns ju billigare alternativ också, sen kan man köpa beg. eller sälja vidare och då får man ju tillbaka lite av vad man lagt ut.
Ja, man byter allt när man byter. Finns andra system med blöja och byxa försig där det räcker med att byta själva blöjan så länge byxan inte blivit fläckad eller så. Det är billigare också. Sigge är i princip aldrig röd.

2008-03-10 @ 21:12:26
URL: http://attvarajag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0