onlinepizza.se

vi har just hittat en underbar pizzeria här istan! Fick tipset av en kompis att testa denna sida, där de har utkörning och grejer. och shit vad gott det var! Har man ingen bil att ta sig till pizzan med, får man se till att pizzan kommer till oss! :) haha.. tog ca 40 min att få hem det till oss, men den var fortfarande varm när den kom.. super!

Åt i alla fall en kebabpizza, och vad grejer det var på. massa kebabkött, massa isbergsallad, rödlök, färsk tomat! Orkade bara halva pizzan (plus i kanten på det! ) men så satt jag och småplockade topping efteråt. Mums! nu sitter vi båda två i varsitt hörn av soffan och bara pustar. Skönt. Jag är så glad att kvällarna blivit så bra som de blivit! :) Inatt kom jag på att jag faktiskt t om kan ta mig ett glas vin om jag skulle vilja någon kväll, eftersom jag inte ammar så mycket längre. och appopå amning så ratade lilla fröken amningen ikväll, så jag lade ner henne ändå, och det gick bra det med! *i chock* ;P

Nu är det the Starter Wife på femman. Trodde nog den skulle vara lite roligare, alltså mer.. "haha!" men den är riktigt bra ändå :)

so.. off i go! god natt på er därute :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Och nu har ju livsmedelsverket dessutom gått ut med att det är ok att dricka vin när man ammar :)

http://www.aftonbladet.se/foraldrar/article2029111.ab

2008-03-19 @ 21:35:33
URL: http://missflodstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0