Nostalgisk.. and I hate it!

Sitter här och läser runt i lite bloggar.. och blir alldeles nostalgisk. Usch jag hatar den känslan! Faktiskt. För jag kommer aldrig att få det igen, så det känns så sorgligt. Sitter och läser den här bloggen och jag vill också leva så bekymmerslöst som man gjorde då. (no offence Anna ;) ) Men festa, tjäna pengar, köpa skor och smink och festa lite till. Jag vill ha det livet igen!! :) (även om jag inte vill byta bort mitt liv jag har nu för fem öre egentligen)

Jaja.. det kommer väl en dag för mig med antar jag. Sambon var ute igår och drack öl med en kompis och idag drar han till stockholm och dricker öl med några andra kompisar. När ska JAG få gå ut och dricka och festa då? Visst, jag och L hade supertrevligt igår vi med, men jag vill vara utan barn en gång och festa!

Idag ska jag faktiskt på födelsedagskalas för en kompis till mig. Ja, alicia ska följa med så klart, och det är det som gör att känner lite... va fan! Det kommer säkert "urarta" till fest och när jag tänker efter känner jag ännu starkare att nu får det faktiskt vara min tur snart!

Imorse gick vi upp kl 5:45.
Fy fan. Mörkläggningsgardin in till sovrummet snarast möjligt!


Kommentarer
Postat av: Pethra

Hey, ställ lite krav nu! Du måste ju också få egentid, och festa om du vill det. :)

2008-03-28 @ 08:42:21
URL: http://nanoliten.blogg.se
Postat av: Pauline

Heh.. du, jag en flaska vin o allmänt urtrevligt snack? och du? tack!! jag tyckte det var helhärligt och ni gjorde mycket av min dag =) Puss!

2008-03-29 @ 02:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0