Envisa feber be gone!

Be gone, envisa feber! Be gone!  :(

Alicias feber hade gått upp nu på eftermiddagen igen, (38.9) så hon fick mer alvedon.. *suck* känns inte bra att ge henne så mycket alvedon, men vad göra när hon bara är ledsen och gnällig när den tidigare gått ur kroppen.

Har bara fått i henne sempers färdiga havregröt med yoghurt, äpple och päron och fruktdryck på hela dagen. Känns inte heller så bra. Men hon vägrar annat. Så då får jag väl resonera som så att det är bättre än ingenting! :)

Nu har hon oxå sovit lite mer än 2 timmar på min mage, jag fick inte lägga ner henne alls, då vaknade hon och skrek och grät. Vill inte bråka på dagen när hon behöver så mkt sömn hon kan få.. Får se när hon tänkte bli trött sen ikväll då.. men vi fortsätter traggla med att hon ska somna o sova i sin säng på kvällarna.

Men.. det går framåt. En vecka till så har hon nog fattat galoppen helt med att inte vakna på nätterna heller! Inatt vaknade både jag och sambon av att det varit för tyst! så vi gick upp varsin gång bara för att se att allt var ok. Men kl 5 fick hon komma in i vår säng då hon vaknade och var så varm, så varm. Annars sov hon hela natten faktiskt! 5 timmar helt ostörd sömn! Det är underbart! :)



Kommentarer
Postat av: Angelica

usch 1år!!! ne min sambo har vart sjuk i en vecka nu och ojoj vad trött jag är på honom, han är bara ivägen och jag kna tillochmed bli irriterad av att bara se honom=) men imorn ska han jobba igen halleluja! fast noels ska ju till dagis så att vara helt själv är ju inte heller kul=(

2008-03-09 @ 20:44:39
URL: http://InteVetJag1989.blogg.se
Postat av: Lina

javisst är dom bara SÅ söta! har ni hittat på i helgen då ?

inge skoj att snäckan har feber.. hoppas det går över snart :( Kramar

2008-03-09 @ 21:19:43
URL: http://ninninusens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0