Ego-dag

Idag hade jag en ego-dag. Först träffades Anna och jag och tränade. Bodypump. SHIT vad jobbigt det var. Och vad det märktes att jag inte tränat på över en månad! Tänk vad snabbt man tappar egentigen! Men det var ruskigt skönt samtidigt.

När träningen var över, smet jag in på h&m för att köpa mig en deo av märket LdB och deras nya serie Shea 
image125

Men som alltid när jag handlar så hittar jag alltid mer. :)

image126  (Jag vet.. jag är bara 27. Jag borde inte behöva köpa pro-age. Men det är lika bra att börja i tid. Tyvärr stank den. Så jag kommer inte använda den så mycket. )

Så här stod det på baksidan:

"pro-age handkräm för att reducera åldersfläckar och rynkor. AHA-mix för att avlägsna döda hudceller och aktivera nya. Glycerin för att tillföra nödvändig fuktighet och förbättra cellförnyelsen i huden. Olivolja för att tillföra näringsämnen till huden. Solskyddsfaktor 5 för att skydda huden mot solen."

Till denna hittade jag då Depends nagelförstärkare



"Skyddar nageln mot att knäckas, flisas eller skadas på annat sätt. Aktiv härdare. Bygger upp Din nageloch verkar omedelbar. Berikad med kalcium. Perfekt för Dig somär mycket i vatten då nagelförstärkaren förhindrar att vatten tränger in i nageln och gör den mjuk."

och så tillsist, hittade jag denna och om då på att Skosoet skrivit om  den i sin blogg en gång i världen.

image130

Nya got2b sparkling shine hairspray är en ultralätt spray som fixerar alla frisyrer och samtidigt ger ett lyxigt skimmer till håret. Frisyren håller för allt med en bländande glans, både då vardagen behöver piffas upp och då du vill vara festens diva. För att ge håret extra glans, spraya på individuella slingor innan hela frisyren fixeras

Och på vägen hem gick jag förbi apoteket och köpte denna:

image131

Speciellt anpassad för normal- och blandhy. Krämen innehåller mjukgörande scheaolja och flera fuktbindande ämnen. Den är rik på vitamin E och passar bra som makeupunderlag eftersom den går snabbt in i huden. Oparfymerad. /källa aconordic.com

Och då hittade jag även en ansiktsmask. Tänkte att ska jag lyxa till det så ska jag!

När jag kom hem åt vi ljummen kyckling- och bulgursallad, med oliver och salladsost. Mumsigt och ett bra avslut på en lyxig förmiddag, eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Marie

Mys :)

2008-03-13 @ 19:09:31
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Marie

Jag vet inte säkert att jag får det,
men kompisen som skulle haft jobbet fick höra när hon sa att hon skulle få 17000 att hon hade fått mer där... och jag ska ju få 17000 så alltså måste jag också få mer där.. typ.. ja du fattar.. Kände du att du valde rätt? Ja det är hemskt jobbigt dilemma :(

2008-03-13 @ 19:38:31
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Lina

Åh tusen tack!!

hoppas du haft en underbar dag! :) kram

2008-03-13 @ 20:33:43
URL: http://ninninusens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0