Det är sällan..

Jag tappar tålamodet på min dotter, men idag är en sådan dag.

Ingenting är bra. Hon orkar inte vara vaken, men vill inte sova. Hon kan inte sitta still, men vill inte leka heller. Inte vara hos mig, inte vara hos sin pappa men gud förbjude oss att vi sätter ner henne på golvet, för där vill hon absolut INTE vara! Gör att jag med blir på så dåligt humör. Detta har hållt på sen kl 6:28 imorse..

Nu sover hon dock i mitt knä här.. Ändå känner jag att rubriken på blocket inte skulle vara "säljes" utan "bortskänkes"!




Kommentarer
Postat av: Sarah

Bortskänkes mot hämtning brukar jag lägga ut min lilla som ;-)

2008-03-11 @ 14:18:42
Postat av: Angelica

hahahaaa, bortskänkes, ja du de har man känt x antal gågner och du kommer känna de fler, tyvärr!
ja de är hemskt när barnen inte vill nånting och bara gnäller och skriker noel har blivit så OFTA den senaste tiden, synd bara att han inte kan prata bättre så man förstår!

2008-03-11 @ 18:16:18
URL: http://InteVetJag1989.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0