Måndag igen..

och idag är det mulet :( Sambon hade lovat mig sovmorgon hela veckan, men jobbade 24 h i sträck här lör-sön och så sova 4 timmar och sen på middag hos mina föräldrar. Så jag gav honom den här morgonen. Eller gav och gav.. något ska jag nog kräva av honom senare, kanske. Har inte bestämt mig än. En semla eller ryggmassage skulle sitta fint :)

Mamma visade bilder på mig pre-baby.. Och min första tanke var "oj vad glad jag ser ut! vad fan var jag så glad över" (ja, jag vet.. ) sen såg jag när kortet var taget och då slog det mig att jag just fått plusset på stickan. Och vad fin jag var då! Lyckoruset bara sken genom varenda bild från både mig och sambon. T om på bilden som är tagen 2 dagar efter hon föddes och jag var blekare än det vitaste lakan och sovit dåligt och gråtit mycket, så var jag glad! och det syntes.. Undrar hur jag ser ut nu? Känner mig inte så glad längre. Mest grå och trött och gnällig. Men jag ska försöka ändra på det nu efter jag sett där bilderna. :) Ska sätta upp den på kylskåpet. Kör tvärtom style mot andra som sätter upp bilder på när de väger typ 100 kg mer än vad de gör idag. Från och med idag jagar jag inte kilon! Jag jagar lycka och glädje!

Nu börjar solen titta fram igen, och vi har fått ett nytt kylskåp!

Idag blir det träning igen. Skivstång 70 min. Ska bli så skönt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tur man roar någon ;)

2008-01-14 @ 10:05:17
URL: http://hockeyfruns.blogg.se
Postat av: Marie

Jag tycker du är vacker :)

2008-01-14 @ 18:51:25
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Sara

heja heja :-)

2008-01-15 @ 07:35:39
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0