I'm on fire

2 dagar godisfria och igår var inte lika hemsk som förrgår. Känns bra. Igår gick jag t om iväg och tränade, superskönt, men kroppen sa ifrån vissa övningar, och neeej, inte för att jag inte orkade, utan för att kroppen sa ifrån genom olika knäppningar och krämpor i bäckenbenet  :( Men förhoppningsvis ger det med sig, det tar 1 år för kroppen att läka helt efter en graviditet har jag hört. Annars klarade jag faktiskt hela passet! T om att springa en hel låt utan att svimma! :D

När jag väl kom hem sov lillskruttan i sambons famn, och vi tänkte köra igång med hennes rum, men så fort han lade henne vaknade hon. Så då försökte jag lägga henne, men då vaknade hon helt istället.. så klockan 23 började vi tejpa hennes rum, halv 3 var vi klara med att ha målat 2 lager färg. Det blev jättefint! Ni får se kort när allt är klart sen, bara en ny trip till IKEA tror jag, sen är det klart! Äntligen, det rummet har ju typ varit ett projekt sen vi flyttade in i lägenheten. Det börjar arta sig här hemma tror jag.. :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fin, för idag får vi besök av en väninna och hennes son. och de ska ha semlor med sig! *dansa* Jag veeet. inte det nyttigaste, men det är i alla fall inte godis! :)



Kommentarer
Postat av: Sara

Vad blev det för färger?

2008-01-04 @ 17:14:41
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se
Postat av: Marie

Huuu semlor, mår alltid illa av dom :)

2008-01-04 @ 18:07:37
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0