Hemma igen

Nu var vi då äntligen hemma igen, från svärfar. Skönt att komma iväg lite i vardagen. Åt god mat (svärfars heta räkor med tahini, stående maträtt när vi är där, men Guud vad gott det är!)

Igår var vi till IKEA en snabbis med svärmor. Köpte en matta till och lådor in till Al's rum. Sen köpte vi en avlastningsbänk in till köpet. Redan klassat till årets mest onödiga inköp. Men det är fint! :) Sen köpte vi lite förvaringslådor att ha ute i hallen, så nu är det äntligen lite ordning och reda där med. Skönt. Hoppas bara att mössor och vantar hamnar I lådorna och inte ovanpå, vilket jag tror är risken i det här hushållet..

Så hade vi lite kompisar över på kvällen igår, jättetrevligt! Åt lite och spelade ps3 och avslutade kvällen med film. "over the Hedge" Sett den förut, men det gick att se den igen, helt klart :)

Idag har Al och jag träffat en väninna och hennes dotter på stan. Och jag har sett en kändis! :) Fast kan man kalla det en kändis om man inte vet efternamn? Ja, det gör jag. Han heter Magnus och var med i gruppen Fame en gång i tiden. Vad kan jag säga, han luktade väldigt gott! :)

Nu ska jag uppdatera mig i några bloggar och sen blir det film, idag igen. "this is England" om en tonårspojke som blir upptagen i ett skinhead gäng. Verkar bra.. mer om den senare..

nu.. au revoir!

Kommentarer
Postat av: Marie

Låter som ni haft trevligt :)

Ja, det är sånt som händer.. så nästa gång tar jag den, i hope :)

2008-01-20 @ 17:33:58
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Lina

Tack!!

Hoppas ni får en mysig kväll ikväll med.. söndag redan.. suck.. Helgerna går för fort!

Kramar

2008-01-20 @ 19:25:49
URL: http://ninninusens.blogg.se
Postat av: Jessica nr 2

Haha, Bäcklund heter han :D Han fick sin frukost till slut iaf. Vill du ha en autograf? *ler* // Kändisumgåserskan...?? Kan fixa Uffe Larssons oxå?! *asg*

2008-01-23 @ 00:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0