Blir så glad

Läste just Saras blogg, om hennes post för dagen så jag var tvungen att smita ut och titta vad vi fått för nåt skoj idag. En räkning på bredbandet och ett kravbrev från ett elbolag! VA F*N?! Ringde och pratade med dem, men då går vi tydligen om varandra. Lång historia kort: vi bytte elleverantör när vi flyttade, de vi hade innan hade missat det och har tagit betalt för elhandel också och inte bara elnätet (som vi måste abonnera på genom dem). Men nu fixade den supertrevliga kvinnan detta på en gång (har ringt 2 ggr förut, men tydligen har inget gjorts) så jag fick RIVA en räkning. Fy fan vad skönt det kändes!

Dessutom hade jag fått nya numret av Vi föräldrar. note to myself: måste ringa och adressändra, så jag får tidningen före den kommer ut i handeln och inte när det är dags för nästa :P

Så nu ska jag se om jag hinner göra mig en kopp te och bläddra lite i den medan skruttan sover. Men säg det inte högt, för då vaknar hon säkert!

Sambon har åkt till jobbet nu, supertråkigt, jobbar till 21 idag och så 08-08 imorgon! Så ikväll ska jag faktiskt lyxa till det med lite snacks och coca-cola :-) Det är jag värd efter passet igår.. shit vad jobbigt det var! Hjärtat var på väg ut ur bröstet på mig och jag såg ut som en tomat i ansiktet efteråt! Men idag är det skönt att veta att jag verkligen tog ut mig igår, det är lite skillnad mot promenader med vagnen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är ensam hela helgen :-(
Tror jag ska lyxa till det med lite havregrynsgröt imorgon hehe

2008-01-11 @ 16:53:03
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0