Nariga läppar

kommer ju oftast som ett brev på posten.. eller som ett meddelande på msn kanske man får skriva i vår tid, när man är sjuk och då speciellt när man är nästäppt. Därför vill jag rekommendera Er att prova Locobase repair, som finns att köpa på Apoteket. Det är en hudkräm som jag egentligen köpte för Alicias torra kinder, men apotekaren tittade på mig och sa "den här kan man även använda på torra läppar" hmm.. snygg pik! ;) sagt och gjort, jag provade och geez vilka mjuka och pussvänliga läppar man fick! :)

Och varför ska det vara så svårt att inte bita och gnaga på läpparna när de är fnasiga? Det är typ som att försöka att inte slicka sig om munnen när man äter sockrade munkar! Omöjligt!

Ett annat tips är ju att dricka mycket vatten om man har torra och fnasiga läppar, så nu sitter jag och ska pimpla i mig ett stort glas vatten innan jag stjälper mig i bingen..

Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, oj, vad jag kände mig träffad! Här sitter jag och - ja, precis - gnager på nariga läppar ;) Får kila ner till apoteket och inhandla Locobase på måndag! Tack för tipset :)

2008-02-23 @ 15:03:06
URL: http://missflodstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0