Kommentera mera!

Tycker det är lite tråkigt att alla ni som läser inte lämnar ett litet tassavtryck då och då här i min lilla blogg :) Det är så roligt att klicka fram sidan där alla kommentarer står för att se om någon har några funderingar eller tankar om vad jag skrivit :) Och står det att man fått en ny kommentar där så är det som julafton varje dag! :) som mest har jag haft 28 unika besökare enligt statistiken här på blogg.se, men varför ger ni er inte till känna?

Så kom igen nu! En liten kommentar från just DIG vill jag ha i framtiden.. det tar inte många sekunder :) ja och så hoppas jag ju att Ni som redan kommenterar försätter med det såklart!

Make my day!  hehe..

KRAM!!


Kommentarer
Postat av: Jessica nr 2

Hej...... Allt du säger skjuter som en pil rakt in i bröstet på mig... Du måste sluta ge mig dåligt samvete.. :D Fast, tar man åt sig är man oftast skyldig, är det inte så? Snart flyttar vi och då hoppas jag det blir lite mer ordning o reda. Då ska vi ses!!

2008-02-20 @ 23:39:43
Postat av: Marie

Ja, gör det, klart prisvärd. Snygg förpackning och schysst innehåll, lite som vi faktiskt ;)

Haha, vad har du nu för någon då? Åh, melon, vad cool. Var den bra för håret då?

Du får kika på top model på söndag du också då :) Greys går nog också i repris tror jag. Haha, är väl trevligt med folk som hälsar på? Jag missade Gossip girl för att vi hade kalas igår.. Ska du se det första avsnittet på söndag..? Det är ju nr 2 då?

Ja, tyckte jag också, men kl 4? Ska man orka gå upp då? :(

2008-02-20 @ 23:45:58
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Sarah

Jag har trillat in från min systers blogg. Så nu e jag duktig och kommenterar :-)

Jag e likadan själv,kommentarerna e ju det roligaste! :-)

2008-02-21 @ 08:11:53
URL: http://sarahochedwin.blogg.se
Postat av: Linda

Ger mig till känna här då, har snubblat in på din blogg från en tråd på Familjeliv. Kan väl beskriva mig som en som läser mycket, säger lite. Så nu ska jag återgå till att va tyst och läsa! :D

2008-02-21 @ 13:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0