Jehovas!

Idag (eller ja, rättare sagt igår *kollar på klockan* ) knackade Jehovas vittnen på dörren. Så snart jag såg att de kom därifrån var jag beredd på att säga "tack, men nej tack". Då hon säger "vad tycker DU om den här frågan?!" så stod det om våld mot kvinnor, och vad biblen säger om det. Ja, vad svarar man utan att svära dem rakt upp i ansiktet så de får hjärtstillestånd, eller i värsta fall smälter direkt på plats?! Ett "jaaa duuu" fick jag fram och en minut senare stod jag med stängd dörr, broschyren i handen och förbannade min hyresvärd för att inte ha portkod!

Missförstå mig rätt nu.  Jag anser att alla får tro vad de vill..  Vare sig de tror på Jehova, Allah, Buddha eller självaste Grodan Boll! Men håll mig utanför tack!


Kommentarer
Postat av: Laijnen

Håller helt med dig här...har väl bara hänt att de har ringt på min dörr 1 gång ännu så länge, men det var en väldigt kort sekund de fick tala med mig. Blir fullständigt tossig när jag ser att det är de som kommer...

2008-02-15 @ 07:59:02
URL: http://laijnen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0