Inget besök idag

men tror det var lika bra. Känner mig verkligen inte på topp alls :( Var ute och gick en promenad för att få Al att somna, men sen var jag totalt slut! Lagade lite mat,  wokad Teriakykyckling och ris. Blev helt okej, nu har jag just röjt undan i köket. Al leker på sitt rum och sambon duschar. Så snart han är klar ska jag in och lägga mig i badet. Skumbad dessutom. Tycker jag förtjänar det efter att ha tagit hand om 2 sjuklingar en hel vecka som dessutom smittat mig! :(

uppdatering

Som om det inte vore nog att hålla på att bli kanonsjuk så är min mobil fortfarande borta! Snart en vecka mobillös! Jag blir galen!!

Kommentarer
Postat av: Pethra

Krya på sig tjejen!

2008-02-21 @ 13:58:21
URL: http://nanoliten.blogg.se
Postat av: Frida

Krya på dig!! Vi kommer jättegärna och hälsar på så fort du är frisk, och jag måste erkänna att det inte bara var pga. förkylningen som vi inte kom idag. Viggo höll nämligen låda halva natten och jag höll på att stupa av trötthet imorse.. :/

Som sagt, KRYA PÅ DIG!!
Kram från oss

2008-02-21 @ 17:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0