Idétorka

Uh... vad länge sen jag skrev något här. Men det har liksom inte hänt något eftersom jag varit sjuk.

Mår i alla fall bättre nu, fortfarande lite hostig och hes, men det håller i sig som faen det här! Hes är jag ju för att jag hostat sönder halsen typ.

Idag får vi besök av våra vänner och deras lilla Viggo. Ser så himla mycket fram emot det! Jag tycker om att umgås och omge mig med trevliga människor! :)

Nu är det väääldigt tyst runt omkring mig.. måste nog gå o titta efter vad dotra gör för något..


Just ja, har mer eller mindre lagt ner det där med bloggtoppen. Kändes inte värt det. Och Ni som läser, läser. De som inte läser.. ja det är deras förlust eller hur ;)


kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anna

Nu ska jag kommentera bara för att du sa det!
Oooh bebis va mysigt! Tror jag kommer jag me, hihi!
Sticker ner å tränar om en stund, men vi kan väl höras lite senare ikväll om imorron!
Kram

2008-02-26 @ 16:46:18
Postat av: Marie

Men lägg inte ned! Jag som röstar varje dag :(

2008-02-26 @ 19:33:43
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0