Funderar.. :(

Jag förstår inte varför min mammas (och syrrans) åsikter om saker och ting fortfarande betyder så mycket för mig. Visst är det väl bra på sätt och vis. Men som sambon sa igår "du är vuxen nu, betyder det så mycket det hon tycker?" Det det handlar om är såklart tatueringen. Ringde igår och var jätteglad, men hon blev alldeles avig på rösten.. och genast började jag ångra mig! Eh. Lite för sent för det nu va? Men resten av kvällen satt jag och bara"hittade fel" på den. Den var för liten, det var fel typsnitt, det var en dum placering osv osv.

Jag är ju för fasen 27 år! Inte borde väl det komma åt mig så hårt fortfarande!? Äsch. Jag tycker den är fin, sambon tycker den är fin, och ni som skrivit har tyckt den var fin. Jag har ju alltid velat haft en tatuering där och nu blev det min dotters namn! Det får räcka för mig. Alla kan ju inte tycka om allt här i världen. Men jag stör mig på mig själv när jag är så är! :(

*Sucka*

nej, det är fint väder ute så jag ska bara dricka mitt te, så blir det nog ett gladare inlägg nästa gång :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Oooh va ju jättefin ju! Kunde aldrig öppna sms:et igår...
Du, idag är skottdagen! Ska du inte passa på å fria? ;)
Bryr mig oxå alltid om va min mamma tycker, skitdumt, speciellt eftersom vi alltid tycker olika! Din mamma tillhör ju oxå en annan generation, som oftast har en annorlunda syn på tatueringar. Skit i det, tatueringen va jättefin!

2008-02-29 @ 09:20:44
Postat av: Sarah

Familjen har den effekten, på gott och ont. Jag tror det beror på att man bryr sig om varandra så mycket. Man vill att människorna man älskar ska ge sitt godkännande på ngt sätt. Att bli bekräftad.
Om folk på stan tycker tvärtemot en struntar man ju oftast i det, men familjen är en annan femma.

Jag tyckte iaf din tattoo var superfin och väldigt classy.

2008-02-29 @ 10:49:16
URL: http://sarahochedwin.blogg.se
Postat av: Sara

lite taskigt.
Min mamma var inte så positiv till min första tatuering heller, men efter att jag gjort min andra så gick hon och tatuerade sig själv :-D

2008-02-29 @ 14:22:27
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0