Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag och här sitter jag :) Ingen frukost på säng, ingen blomma (ännu) och ingen present (ännu). Men jag ska nog inte förvänta mig så mycket för då blir jag bara besviken. Igår sa sambons syrra "imorgon är det ju alla hjärtans dag" varpå sambon svarade "vad är det med det då?" Inget kan man väl tycka, men jag gillar faktiskt alla hjärtans dag! Och vore det så att han var bra på att ge blommor eller bara ett gulligt kort då och då i vanliga fall, skulle jag inte bry mig, men ja, jag önskar faktiskt i "hemlighet" att jag ska få något idag..

Vi får väl se, uppdaterar mig om det senare ikväll.. Idag åker vi hem!

Hur firar Ni alla hjärtans dag, om Ni alls gör det?

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag firar tydligen med någon typ av magsjuka.. kanske kan ge den en blomma? ;-)

2008-02-14 @ 13:03:12
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Marie

Haha, kram :) Nej det gör jag inte hoppas jag.. det blir rostbröd för mig ikväll, vilket firande!

Jaha, den där vinröda? :/ Jag tyckte om den guldiga eller den rosa jag.. När du skulle ha den? När vi ska ut och dricka drinkar så klart..

2008-02-14 @ 17:26:55
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: WhiteTrashBitchen

Ja du fucking alla hjärtans dag. Här blev man helelr inte firad. NADA SKIT! Normalt brukar vi men det va lite småtjafs igår som nog gjorde att det inte ble av med ngt. Jag hade i alla fall gjort en liten fin kärleksförklaring i våran lokaltidning men fick nada tillbaka av mannen. Men sonen därimot kom hem från förskolan men ett fint kort han gjort :-) det va lycka det..

2008-02-15 @ 09:56:07
URL: http://www.whitetrashbitchen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0