shoppat kläder!!

Ja.., inte till mig då, men till tösabiten :) (efter lite påtryckningar så rapporterar jag äntligen om detta)

 Häromdagen fick jag nog av att inte kunna sätta på henne något tufft alls, så jag tog 500 spänn och gick ner på stan och shoppade loss!

Detta kom jag hem med från lindex:

      (Ta 3 betala för 2 =  ca139 skr)

och så dessa jeans för 149:- oxå från lindex.

  fram- och baksida =)

h&m hittade jag denna brunabody med rosa ränder på, för 69.50 skr


och dessa strumpor för 24.50 skr

 älska Hello kitty!!  =) (dessutom ett 3pack vita vanliga strumpor för 49.50 skr)

Och så slutligen, på Åhléns hittade jag detta underbara set

 mössa: 59 skr, tossor och vantar utan tumme à 49 skr.

slutsumma:  588.50 !!
Detta firade vi med smörgåsrån och iskall coca-cola =) Lilla Bus fick inte riktigt in klämmen på vad hon skulle göra med smörgåsrånen, så då åt jag upp dem istället! Haha..

och så här söt är mössan på, eller är det modellen som gör mössan kanske ;-)



Min lilla cooling! Mössan och tossorna går bra, men vad förbannad hon blev över vantarna! Här har man just upptäckt vad mycket kul man kan göra med händerna, så gömmer morsan dem för en! Fy vad tjaskigt! =)

Kommentarer
Postat av: Sara och Miro

Jag vill oxå ha en flicka!!!

2007-09-26 @ 16:16:35
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se
Postat av: Sara och Miro

Nä vi har inte hört ngt mer angående post paketet. Vi tror oss veta vem det är. Grannens utflyttade knarkade son. Men vi kan ju inte bevisa ngt än. Så vi kommer nog inte se den boxen igen :-(

2007-09-27 @ 10:33:29
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se
Postat av: Marie

Tack! :)
Åh vad söta kläder, perfekt till lilltösen juu :) Nästa gång får det bli kläder åt dig ;)

2007-09-27 @ 10:57:23
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Sara och Miro

Jag fortsätter väl att kommentera här :-)
Fin ny layout!

2007-09-28 @ 07:39:34
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0