Flyttar! ÄNTLIGEN!!

Så äntligen har helgen jag har väntat på så länge kommit. På söndag går flyttlasset till nya lägenheten. Antligen!! Här är bara en enda röra just nu och sambon har packat som en galning. Han är så duktig. Känns inte som om jag gjort någonting inför den här flytten, men någon måste ju roa Lilla Bus med.. Men det känns ändå lite dumt.

MEN vi har ju inget internet i lyan än, så jag kommer inte kunna uppdatera alls förrän efter den 15:e kanske. Men då LOVAR jag er bilder från nya hemmet.. på 15 dagar ska jag väl hinna göra Indiska och IKEA?! hehe.. =)

Uscha.. känns trist att vara utan internet, bloggen, msn och familjeliv, men vi får väl se det här som detox! hahaha! Kanske välbehövligt för oss alla.

Jag vill åka till Ikea på måndag redan, men tror jag får nöja mig med indiska då. Om jag orkar ! Får se hur Lilla Bus reagerar på det här. Hon var orolig redan nu ikväll när jag skulle natta henne. Inget ser ju direkt ut som det brukar här hemma..

Jo, en sak till bara. Tvättade idag, så fick hon och sambon följa med ner och vika lakan, och hjälp vad hon skrattade när vi gick emot varandra och vek. Hon satt framåt i babybjörnen för första gången idag, och det var nog det roligaste hon gjort på länge..

Nu ska jag sova. Men jag skriver igen så snart jag kan!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0