Nostalgi..

 24/7 2006 OMG!

image68 vecka 8

image69 vecka 12

 vecka 15 och första mammabyxorna inhandlade. *sucka*

 vecka 18 och vi fick äntligen se vad som försigick i min mage!

 vecka 33.
 Här kände ja mig som vackrast i hela graviditeten även om det var tungt!

 SKÅL!! 

 Vecka 40, bara några dagar kvar! Att jag inte tippade över är för mig en gåta ;)

och vi väntade..   .. och väntade..  ..och här väntade vi absolut!

Tillslut så kom hon äntligen..

 12/4 2007 och äntligen hemma och trygg i pappas famn..

och idag är hon redan så här stor!

 23/10 2007


Vår lilla skrutta är inte så liten längre!

Kommentarer
Postat av: Sara

hihi. själv försöker jag att unvika att titta på kort från den tiden :-)

2007-10-24 @ 17:26:50
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0