höstblues..

Jag är förkyld och nedstämd. Eller nedstämd och förkyld. Vet inte om jag är nere pga förkylningen eller inte. Vill handla!! till mig! tänker tankar som jag nästan blir rädd för. egoistiska tankar. Låter sambon ta Lilla Bus en hel dag bara för att jag vill läsa en tidning, titta på tv osv osv. orkar inte ha henne på mig längre.. =(  att jag inte har gjort något för mig själv på ett halvår börjar ta ut sin rätt tror jag. Men jag vill ju inte känna så här. Men vill t om ta hennes pengar (barnbidraget) och handla till MIG! har gått ner en hel strl sen i juni, så alla kläder sitter som skit.
det har t om gått så långt att jag får ångest när vi är på väg ner på stan och vi närmar oss. "varför tittar de? De tycker jag ser sunkig ut!" jag får ärligt ont i magen när jag ska gå till mataffären nere på stan!! *ledsen*

Ville klippa mig. sambon:" du klippte dig ju förra månaden! " (vilket jag inte gjorde, det var 2 månader sen) okej, jag är väl ytlig då, som gärna vill se bra ut för att må bra sen. Jag ville bli en latte-morsa, men blev en sunk-morsa och jag mår illa! köpte max factor concealer, som inte biter på mina ringar under ögonen som jag har fått av alla spruckna nätter (inte blir det bättre av att vi köpte ny jacka till sambon som han blev skitsnygg i, plus att han jobbar då och då, träffar sina kompisar för en öl, har kört lite levande rollspel nån kväll osv osv. känner lite "han är så snygg, och jag är så sunkig. Nu skäms han för att gå på stan med mig. klart han kommer falla för den där tjejen som han lajvar med) bla bla bla.. fast det gör han ju såklart inte när jag frågar. Jag är "jättefin" hans "vackraste" o så jag: "det säger han bara för att han måste". eller jag och jag förresten.. den där jävla rösten i bakhuvudet som säger åt mig att jag inte duger som jag är! Jag hatar den!

blä.. hatar  det här, skulle bara vilja shoppa loss till mig nångång och inte bara till hemmet som blivit nu på sista tiden.. jag vill köpa smink.. kläder... skor! eller i alla fall en jacka då som sitter bra!

Kommentarer
Postat av: Marie

För oss kommer du alltid vara vackrast ändå. Men jag förstår dig. Försök spara lite lite pengar om det går så ska vi shoppa loss :) Man kan göra mycket med lite.

Jag tror att du inte blev riktigt nöjd med din klippning sist och därför vill du klippa dig så snart. Eller kanske inte är snart för dig, jag klipper mig iaf vääldigt sällan :)

2007-10-16 @ 20:14:29
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Anonym

Du är så vacker, vackra dam. Men jag förstår känslan. Viktigt att få choppa loss iblan om så bara lite, men faktiskt viktiga saker. Prat med din sambo, han bör ju förstå, med en sådan mamma...Hennes tröst har ju varit att få shoppa loss då och nu. OBS!!! KAN VARA VÄLDIGT VIKTIGT FÖR KVINNOR.// Hemlig beundrare

2007-10-21 @ 13:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0