hjulen på bussen de går runt, runt, runt

fast här hemma är det Lilla Bus som gör det!

Hon vill så himla gärna ta sig någonstans, men snurrar bara runt, runt (på mage that is) och hon blir så förbannad! hehe.. och här sitter jag som hennes schyssta morsa och flinar åt henne. Alldeles andfådd blir hon stackarn.. =)

Nu ska jag äta upp det sista av min frukost, ta mina vitaminer (joru!! Här har ni en som blivit duktig!) och ge Lilla Bus hennes ad-droppar. Äntligen har vi fått in rutin på det hela..

känner mig glad idag för idag ska vi ner på stan och träffa en väninna över en fika och så glo lite i affärer. De affärer man kommer in i dvs, med 2 nästan 3 barnvagnar. 2½ barnvagn helt enkelt! (min o hennes syskonvagn) 

au revoir!

Kommentarer
Postat av: Sara och Miro

Va härligt. Finns inget bättre för humöret än att få gå på stan, fika och gå i affärer :-)

2007-10-17 @ 09:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0