förkylt

inatt bara skrek Lilla Bus, alltså, vaknade och hyseriskrek från start. inget jag eller sambon gjorde var bra.. och så klart, inga näsdroppar hemma. själv hade jag migrän och så klart.. inga alvedon heller. suck. inte direkt att man hade tålamod med hennes skrik då heller.. usch. Men det är ju bara att bita ihop och sjunga vyssan lull för sjunde gången.. sen somnade hon tillslut i alla fall, och det gjorde jag med.  imorse tog sambon henne och det var underbart att få sova, även om jag sov oroligt och drömde massor.

Nu sitter jag här med en stor kopp te och en busig unge som vaknade dirket jag hällde upp varmvattnet i koppen.. har de nån sorts radar eller?!

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, Te-radar ;)

2007-10-14 @ 11:39:10
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0