Fixat krejjer...

Igår fick jag för mig att vara duktig och fixa lite grejer. Så..

5/11 kommer de och startar med vårat badrum! (äntligen!!)
Min fackavgift är härmed sänkt från 617 kr /mån till 569kr/mån (det gick! Även om de sa att det inte skulle göra det när jag ringde förra gången! *morr*)
Skattepengarna är på väg (plus en blankett om att få pengarna insatta på konto.. den här gången ska jag inte bara fylla i den, jag ska skicka in den också!)
Datorn har fått virusprogram och sökts igenom..

Jag kände mig i alla fall jätteduktig. Idag tänkte jag städat, men Lilla Bus är inte på sitt bästa humör, slutade med att jag satte henne i sin stol i köket och satte på en film från fisher-price så jag skulle få diska lite i alla fall..

Nu vill jag få ordning på det sista i lägenheten! Det mesta har stannat upp för att vi inte vill göra ordning badrummet, och då hamnar de kartongerna i Lilla Bus rum, och hennes rum blir en avlastningszon. Trist, det stör energiflödet i lägenheten! *Feng shui-flummig*

Kommentarer
Postat av: Marie

Du är så duktig så :)

Tack, jag tycker om dom massa, hårspännena alltså :) Nja det är väldigt dyrt faktiskt så man får ju inte direkt mycket för pengarna om man säger så. En ljusgrej för typ 2-300 kr.. Jippiie.. Fina saker men jag är nog lite snål gällande sånt och tycker jag kan köpa dom billigare nån annanstans..

2007-10-26 @ 17:43:04
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Marie

Intet nytt än så länge, hoppas hon rättar dom snart.

Ja, tack. Du förstod ju hur jag menade ändå.

2007-10-28 @ 18:20:21
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0