facebookdemonerna har tagit över!

Ja.. jag erkänner. Tillslut hamnade även jag där i deras klor. I facebookdemonernas klor.. Ganska roligt, men mest förvirrande än så länge om jag ska vara ärlig. =/

Idag har lilla bus haft jätteont i magen, men halv burk katrinplommonpuré fixade den biten. Så ikväll, efter 18, har jag bara ammat känns det som då hon bara åt några skedar vid lunch och sedan protesterade ledsamt. Då sprang sambon iväg och köpte 4 burkar katrinplommonpuré på direkten, och ja, det gav resultat som sagt. skönt för även oss vuxna då hon varit jättegrinig på dagen, men vem är inte grinig när man har magont?

Sen vägrade hon sova middag, eller eftermiddagslur vid två som hon alltid brukar göra, så hon var vaken från halv 12 till 18 idag. Hon höll på att somna med sambon i badkaret. Pappas flicka där *blinkar åt sambon* :)

Jo! Jag var på apoteket idag och köpte en sak. då står det på beskrivningen "förvaras utom syn- och räckhåll för barn" eh? okej? utom räckhåll förstår jag ju, men vad skulle vara så hemskt med att de fick SE förpackningen?? hihi..

Nu ska jag fortsätta titta på Harry Potter och fenixordern. Fan, vi har haft fast telefon i 2 dagar och redan ringer telefonförsäljarna som tokar! Blir galen!

jaja.. back to the film.. kram på er!

Kommentarer
Postat av: Marie

http://www.nix.nu/ Anmäl dig där så får ni garanterat mindre säljare sen. Vi hade runt 4-5 stycken som ringde per dag ett tag, ren terror, sen anmälde vi oss till nix och nu är det ytterst sällan några ringer

2007-10-23 @ 22:04:11
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0