Besviken och glad - Beslad?

Idag hämtade jag ut jackan.. ser väldigt stor ut,men måste prova den ett par gånger. Kan ju vara så att jag
1. inte är van vid jackor som går ner över rumpan
2. faktiskt inte är van vid en jacka i rätt storlek längre
3.Att den ska se ut så helt enkelt

Men inte fan blev jag så där sprudlande glad som hon på bilden i katalogen när jag tog på mig den.. :)

Al somnade strax efter halv 12 idag, och hon sover än och nu är klockan 13:46 piip. Hon är väl trött efter natten kan jag tänka mig då hon ju missade gröten och vaknade väldigt ofta, mot vad hon gjort sista dagarna.

Nästa måndag ska jag klippa mig! wohoo! Rinde en frisörska jag hade när jag gick på gymnasiet, typ på stenåldern alltså, var alltid nöjd, men fastnade i ett fack efter ett tag, och hon kände igen mig! haha.. Hade velat klippt mig till på lördag, men nu får det bli efter istället, vill hellre att det blir bra än hafsigt den här gången igen! Bort med dig mammafrisyr! :)

skulle vilja klippa lugg, men efter jag fick barn har luggen börjat leva sitt egna liv igen. Har en virvel precis mitt i luggen, och den har tagit sig väldiga friheter på sista tiden.. ser för bedrövlig ut.

jaja.. hon får göra vad hon vill bara det blir snyggt! En hel vecka! Det är ju aslångt ju!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad härligt att få komma iväg till frisören, jag vill gärna gå jag oxå - även fast det bara var ca 1 vecka senda jag va dit hehe

2007-10-29 @ 17:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0