känns bra..

Nya kläder, nytt smink. Middag med vin och levande ljus tillsammans med sambon.. kan det bli mycket bättre?

Kläder och smink. Var i västerås och fick hjälp av sambons syrra och hennes mamma att handla lite nya kläder. Sambon fick väl ett mindre hjärtsnörp när vi kom tillbaka.. detta handlade jag

* 1 vinterjacka från h&m
* 1 tjock ceriserosa cardigan från gina tricot (alla har typ en sån nu för tiden, men jag kände att jag behövde den *ler*)
* 2 tunnare cardigans med knäppning fram, en svart och en randig
*  1 kortärmad lång t-shirt (denna o de ovan från Lindex)
* 1 festligare kortärmad top, med stoora ärmhål, så man typ ser in på magen när jag lyfter armarna, från New Yorker
* 1 par vinterstövlar från Din sko
* 1 par ceriserosa benvärmare från VeroModa
* 1 läppglans från Viva la Diva
* 1 par örhängen

Sen fick jag massor av fina halsband av hans syrra, och en ring. Ringen kan jag nästan ha. Bara ett par kilon ner så.. :)

Jaja.. Nog om det. Lägger upp bilder senare idag..

Middagen. Japp, igår var första gången på 7 månader sambon och jag hade barnvakt en längre stund, och vi gick till en restaurang och åt mat och jag drack faktiskt vin för första gången på 18 månader! Smakade riktigt bra. och var otroligt mysigt! Jag åt fransk löksoppa till förrätt, sambon tog en grekisk sallad, sen åt vi varsin filé mignon black and white med potatisgratäng och avslutade med italiensk glassdessert på hallonspegel.. (citronglass med hallonsyryp typ) och kaffe och te. Massa gott! Men tyvärr var personalen lite stressad så det kändes inte så där värt det efteråt, hade ju gärna känt oss lite mer omhändertagna. men det blir nästa gång..

Kom hem vid 17 och det hade gått jättebra. kändes jätteskönt att höra. :)

Alicia har lärt sig klappa händerna!

19:41

Lovade ju bilder, och här kommer det några (ja, och så länkade jag till ett plagg här ovan med)

 typ så här såg cardigan ut från lindex. Utom rynket i midjan och på armarna. Bara en söm under bysten.

 Jackan.. mmm.. mysigt varm speciellt tillsammans med dessa:

 Nu kan jag gå långa promenader OCH vara snygg samtidigt!

 och så dessa på underkroppen.. får as-najs figur i dem! Ska alltid köpa höga jeans från och med nu :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh, låter helmysigt! :) Och massa roliga saker har du köpt också, upp med bilder nuuu!

2007-11-04 @ 15:11:25
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Sara

Åh vilken shoppingrunda *avundsjuk*
Miro har förresten oxå börjat klappa händerna, men i bland slår han sig själv i ansiktet..

2007-11-04 @ 19:01:39
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se
Postat av: Marie

Sakerna ser jättebra ut! :)

2007-11-04 @ 19:53:57
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Sara

Grattis Alicia på 7 månaders dagen :-)

2007-11-08 @ 08:33:03
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0