hemma igen..

Fikan idag blev en kycklig och fetaost sallad med couscous på Waynes coffee, sen en sväng på stan så barnen somnade och sen avslutades dagen med en kladdkaka och cocacola på Hurtigs café. Men det var jag värd, för jäklar vad god den var!! :) Men nu på lördag ska jag baka lussekatter så jag har hemma, så att nästa veckas fika blir här istället.. går ju inte att fika hur mycket som helst på stan även om man vill!

Sen fyndade jag en duk på hemtex, de hade 50% på ALLT i hela butken så jag fick ge 99.50 istället för 199kr för en julduk i behandlad textil, dvs, den går att torka av som en vaxduk, men ser ut som en textilduk. super! :) Sen har jag fått för mig att vi ska inreda badrummet med svarta detaljer då vi har grått i botten, och sen något enstaka som går i rött. Så jag (vi) ska förstora ett kort på Alicia som hon badar på och rama in det i en tjock svart ram och sätta upp på väggen . (snott från en väninna.. hon har så himla fint hemma!! snor idéer hejvilt därifrån) *ler* Jag är helt galen i svart! och i pepparkakor, men det är en annan femma.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0