hemma igen..

..och det känns skönt på ett sätt men tror Alicia saknar den odelade uppmärksamheten lite grann.. Little miss Diva. :-D (själv saknar jag avlastningen)

Badrummet blev bra. Tänkte skriva jättebra, men det är ju lite trist med tanke på att de bara hade 4 vanliga trista tapeter att välja på, plus att det faktiskt blev tapet och inte kakel. Men med tanke på vad vi fick så blev det fint. Nu kliar det i fingrarna att knappa in mig på ikeas hemsida och beställa massa nya fina saker dit in. Men nej, nu är det faktiskt Alicias rum som ska få vara prio ett. Kanske. Hon sover ju ändå inte själv än så det är ju ingen större brådska. Vad som däremot bara måste göras därinne är röjas upp. *suck*

Sambons syrra har fått mig vattenberoende. Så fort man satt i soffan kom hon farande med ett glas vatten och en tillbringare, och så snart man druckit upp fyllde hon på nytt vatten. Har nog aldrig kissat så många gånger som under de här dagarna.. och att gå upp på natten för att göra det trodde jag att jag skulle få slippa efter graviditeten, men efter typ 2 liter vatten så får man snällt tassa upp på nätterna med. Nog om mina kissvanor nu.. *flinar* Tyvärr blev det en hel del godis med, Marabou choklad med non-stop! MMMMUMS!!

Snön har kommit hit till stan med nu, och *peppar peppar* den ligger kvar och är inte slaskig!! :)

Nu är det dags att ta upp en nybadad tös och mysa lite. Finns inget bättre än en bebis i pyjamas sittandes i knät och få lukta på nytvättat bebis.. 

Sen blir det nog lite ps3 hehe.. God natt!  



Kommentarer
Postat av: Marie

Vore kul att få se hur badrummet blev :)

2007-11-12 @ 17:32:33
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Marie

Nää, det gör jag inte, jämförde ju mellan två märken! :(

Nöjd med vad?

Haha ok, ingen brådska.. :)

Ja det var 18 femmanlotter, blev en meter, eller ja 16 stycken blev en meter, var sådan där fars dag special. så fick man 2 extra när man köpte en sådan. Han vann tyvärr bara 50 kr, men han tycker om att skrapa så det var lyckat ändå :)

Haha tack! Känner mig faktiskt ganska duktig, eftersom jag brukar ha noll självkontroll annars. Men har inte varit sugen på cola eller nåt alls nu. Jätteskönt :) Äh, så länge du trivs med ditt val spelar det ju ingen roll, ät din choklad o var glad :)

2007-11-12 @ 23:10:39
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Marie

Ja det är lite trist, jag antar att det är sminket som gör att det blir så i allafall. Vet inte om jag vill testa igen knappt. Haha.

Men det finns ju andra sorter så no worries :)

Har ni det bra?

2007-11-13 @ 22:50:42
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0