festen i lördags

var lyckad. Fast jag satt mest som ett fån och stirrade med öppen mun på de andra när de disskuterade världsnyheter. Men det var kul att komma ut bland folk.

Tog kort på nya frillan o sminkningen, men med telefonen så klart, och nu kan jag inte föra över det till datorn, för jag har inte bluetooth på min och sambons dator är inne för lagning. Inte kan jag skicka mms heller t ex till skosoet (*blinkblink*) så hon kan skicka den till mig på msn.. jävla telefon. Måste fixa mms funktionen nu när jag bytt operatör. bleh.. kan saker inte bara funka på en gång!

Idag kommer mamma på besök, de ska åka till AFRIKA imorgon!! Jag och sambon försökte förklara för dem att det vore det bästa för oss alla om de kom hit och tog Alicia istället så kunde jag och sambon åka dit istället! Det är inte bra och fara så där i deras ålder. Dessutom är det bra för hyn med luftfuktigheten som är här i sverige nu (regn, regn, regn) hmm.. vad körde vi mer för argument. jo, de slipper bränna sig i solen och utsättas för alkoholhaltiga drycker! Men de sa nej! "det är bättre att ta en generation i taget" sa mamma.. hepp.. =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0