Välkommen till min nya blogg!

Jaha.. så har man skaffat sig en blogg. Alla verkar ju ha en nu förtiden, och syns man inte så finns man inte, så då var ju jag oxå tvungen att skaffa mig en.. :)

Hade dock skrivit ett riktigt inlägg, om sol och choklad och kläder (ni vet.. allt det viktiga i livet )  så bråkade datorn o det försvann, så ni får nöja er med detta tills imorgon, orkar inte skriva om det idag.

Lilla bus ligger och sover, och här sitter jag. Så fruktansvärt dumt av mig! Borde ju sova jag med, men det är så skönt att få lite egen tid. Sambon är på jobbet så jag kan pilla mig i naveln bäst jag vill! Eller i alla fall sitta på msn o snacka skit och försöka förstå mig på hur det här fungerar :)

Jag har ännu inte bestämt mig för vilket som är bäst.. att sova ett par timmar i sträck eller få vara mig själv. så skönt att kvällarna har blivit mer kvällar för hennes del. Jag har fått tillbaka rätten till min egen kropp! För några timmar i alla fall :) Jag är nöjd med det lilla nu för tiden..

Jaja.. mer än så blir det inte ikväll  i alla fall. För idag har ingenting hänt! Förutom att vi bara "råkade" gå förbi munkbagarn på torget idag.. De bara måste ta bort den där jäkeln snart, annars kommer jag rulla fram efter den här mammaledigheten.. :)

God natt med Er..
 
Kika in hos skosoet tjejen som fick över mig till bloggandets värld.. (Join the dark side Gin, flåsade hon... eller inte) Men där har ni en störtskön tjej i alla fall! Den sko (eller sminkprodukt eller klädesplagg med för den delen)  som inte visas där är inte värd att visas! =) Love you hun!


Kommentarer
Postat av: Marie

Weeey, värsta promotion om mig! Du skriver jättebra gumman! Keep up the good work, så jag har något att läsa :)

2007-06-04 @ 23:54:30
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: dahldahl

Tjusigt.. nu är du med förlorad.. arrgh =)

2007-06-05 @ 00:16:39
URL: http://dahldahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0