Sovmorgon..

11:38

Igår blev det värsta ovädret här i stan, just där jag bor klarade vi oss som tur var. Först blev det alldeles kallt (skönt!) sen jättemörkt o så kom det en jätte smäll! Jag  panikade och stängde av både tv och dator, relativt nyinköpta så jag ville inte stå med någon av dem sönderbränd. Men så hände inget mer, förutom att grannen ovanför hällde vatten ner på min balkong. Och jag ut: "HALLÅ! Det blir dyngsurt på min balkong här nere!!" Tyckte det var dålig stil, vattna blommor så de dränks kan man väl göra inne?

Usch.. jag längtar tillbaka till den tiden då ens största bekymmer var vad man skulle ha på sig på den och den festen, och vem som pratade med vem ute på puben osv. som man kan höra vissa vänner prata om fortfarande och läsa om här på bloggarna. Nu måste man jämföra försäkringar,  disskutera barnbajs, (Jag vet! och jag som lovade mig själv att aldrig, aldrig göra det!) skicka in papper om föräldrapenning, skriva lappar nere i tvättstugan (städa efter dig!) och äta vitaminer..

Jag vill inte vara vuxen!!

12:44

Just ja. sjukaste drömmen i natt! drömde att jag vägde mig och vågen visade på över 200 kg!! Snacka om att det dåliga samvetet över chipsen igår talade..

Kommentarer
Postat av: Marie

Var rejält oväder här också igår! Dundrade och smällde flera timmar. Men det behövdes nog tror jag. Spöregnade dessutom. Men rätt så skönt.
Haha, det är inte så att du läst min blogg va? :)
Jag tycker du ska tänka på att många av de som festar sådär är väldigt avundsjuka på dig också, som har sambo och en underbar liten bebis :)
Läskig dröm O.o

2007-06-11 @ 14:40:35
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0