Shit!

Vad jag är snygg nu alltså!! *lycklig*

Igår var skosoet här och hälsade på. (mycket trevlig och söt tjej även irl!) Åkte ut till ett köpcentrum, hon, jag och Lilla Bus, öppnade plånböckerna och tjo! Nu har jag äntligen snygga kläder ! som dessutom sitter bra!

Var första gången på väldigt länge som jag faktiskt kände mig snygg! T om så jag köpte mig leggins. De ska jag förövrigt vara modig och ha på mig ute offentligt idag när vi ska på 40-års kalas =) Alltså jag är så glad att  jag knappt kan bärja mig till kalaset! Tack snälla rara du skosoet! Du är BÄST! <3

Sambon tyckte om allt utom ett linne. Förstod nästan att han inte skulle gilla det, lite för "mycket" för hans smak. Ska sätta ut bilder på allt senare, nu ska jag försöka få i mig lite att äta. klockan är ändå 12:11.

Lilla Bus sover just nu i mitt knä, hon var ängeln själv igår. Skrek ingenting på nästan hela tiden, Blev värre på kvällen sen, men så somnade hon efter lite vaggning. Har varit med om värre kvällar om man säger så =) Sov från 20 till 04. sen somnade hon om igen o sov till 07. Helt slut lilla stumpan..

jaja.. något att äta var det ja..


23:41

Så där ja.. kalaset avklarat. Jättetrevligt, med fika o sen smörgåstårta. =) Lilla Bus var inte så nöjd, blev väl lite mycket runt omkring med 7 barn som lekte och stojade. och så alla som skulle prata med henne. Hon skrek hela vägen hem från syrran och jag kunde inget göra. Var superjobbigt. Hon fick till och med tårar i ögonen och då kände jag mig som världens sämsta mamma! Men jag kunde ju inte gärna ha henne i famnen när vi åkte bil. Suck. Men när vi kom hem somnade hon relativt snabbt.. så hon var väl bara övertrött antar jag..

Lovade ju bilder på kläderna jag handlade igår, ursäkta min dåliga fotograf stil. Men orkar inte ta om dem nu. haha..

   

Usch jag är verkligen sämst på att ta bilder, men ni ser i alla fall ungefär hur det ser ut. Ja, och så ett par svarta vanliga leggins, och underkläder (men de får ni INTE se här inte.. Nån måtta får allt det vara ;) )

Idag på kalaset hade jag den svarta toppen med rosa bandet, de svarta legginsen och de här skorna

 Gamla som gatan, men ganska sköna. Inte speciellt praktiska dock när man har småbarn och flera barn runt om benen, så de åkte av rätt fort när vi kom fram. Men jag kände mig fin medan vi åkte dit! Haha.. Nej, hädanefter blir det ballerina skor för min del. Eller gympadojjor.

Nu är det dock dags att sova lite..

Kommentarer
Postat av: Marie

Du ÄR snygg! :D
Taack :) Det är bara du säger till vettu, jag hoppar i bilen och åker :)
Kan tänka mig att alla på kalaset tyckte du var en riktig pudding idag :D
Sambon får tycka att linnet inte var fint, men jag tyckte det. Och du också. Och det kan du ha när du ska på föräldragruppen eller gå och fika eller något. Sådetså :D
Kramar!

2007-06-13 @ 17:55:29
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Marie

Inget fel på bilderna! :)
Och skorna var kaanooonsnygga! :D

2007-06-14 @ 00:04:19
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Sara

Oj den där svarta toppen med det rosa bandet var bara sååå fin!
:-)

Postat av: Sara

Jag skulle aldrig våga mig på att köpa den..inte som jag ser ut just nu ialla fall :-)
När det gäller Miro och vagnen så får jag nog hoppas på att det blir bättre när han kan börja sitta..
Lite tråkigt att gå ut och gå bara :-(

Postat av: dahl

Du har fått med två tår på en bild såg jag.
Det var kanske ett konstnärligt statement? *retas*

2007-06-14 @ 16:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0