Sällan..

"Vad sällan du bloggar nu förtiden" sa Skosoet till mig alldeles nyss på msn. Och ja, jag har helt glömt bort om jag ska vara ärlig. Eller nej, nu var jag inte ärlig. Jag har bara inte haft nåt vettigt att skriva om. Det har varit lite stiltje i mitt liv de senaste dagarna om man säger så =)

*kliar mig i huvudet och funderar lite*

Hmm. vad har hänt sen sist? Kommer inte ens ihåg när jag skrev sist. haha.. jo, våfflor. I remember! I alla fall, har inte ätit något onyttigt alls sen.. ptja, igår, men det är en bedrift vad gäller mig! Blev bjuden på glass (light!!) och jordgubbar hos en väninna idag, men det räknar jag inte som riktigt onyttigt. Skulle vara besprutningsmedlet de har på jordgubbarna i så fall. Haha!

Vad har mer hänt? Var och vägde och mätte Lilla Bus idag. Får snart komma på ett nytt smeknamn åt henne, då hon inte är så liten längre! 6,2 kg väger hon och är 61 cm lång! Inte konstigt man blir trött i armarna av att bära henne.

jahopp.. Det var det. Jag är så himla sugen på något just nu att jag nästan svimmar av! Och inget mer än hårt bröd har vi hemma! Ingen hit att bara tugga på det dock, så jag tror jag stjälper mig i bingen istället o försöker glömma bort min hungerknorrande mage..


01:02

Jag måste verkligen sluta med dessa sena nätter! Varför passar jag inte på att gå o lägga mig tidigt när Lilla Bus ändå sover? WHY?! OH, WHY?! *dramatisk*


Kommentarer
Postat av: Marie

Skickar en vattenmelon! :D
Och jaaa, jag är väl petig och tycker du ska skriva oväsentliga saker också, som jag gör. Haha.

2007-06-20 @ 01:01:45
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Sara

Åh har du ätit jordgubbar!
Får inte lilla bus utslag i ansiktet av det?? Miro får det om jag fått i mig jordgubbar så det blir nog inge jordgubbar för mig i sommar :-(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0