Det är värsta schlaaagern..

11:03

oj! Så här länge har vi nog aldrig sovit sen Lilla Bus kom till oss för 2 månader sen.. Vaknade av att hon hungerknorrade brevid mig och såg då att klockan var halv 11! Vi hade tvätt-tid klockan 10. Slet upp Sambon så han fick springa ner fort som.. ja bara den, för att se om vi hade kvar tiden. Det hade vi.. phuu..

14:04

Jippiee! Imorgon ska mina kläder vara här *hoppas* rensade ur garderoben nu, och det var inte mycket som blev kvar. Från och med nu ska jag satsa på att få en ordentlig garderob och inte bara köpa lite här och köpa lite där, och så går inget att ha ihop ändå..

Allt detta städande har gjort mig hungrig! Måste verkligen åka och storhandla snart. Har ingenting hemma och jag är hungrig NU!

14:46

Haha..
Läste just att för att räknas som milf skulle man vara mellan 35 och 55! De hade sagt det på radion igår! Blaha blaha säger jag! Alla morsor därute som fortfarande har det tycker jag är en milf! så de så! Och jag vill ju gärna intala mig själv att jag har det.. erhm.. =)

21:50

Så där, nu kan jag både leva o dö, som hon sa, försäkringstanten som var här nu ikväll. =) Och det låter ju bra, så det firar jag med en solero exotic


Nu är det Coyote Ugly på tv. Säga vad man vill om den, men jag gillar den! Påminner mig lite om hur det var när man var ute som mest! hehe..


Kommentarer
Postat av: Marie

Kanske håller på att rätar upp sig med sovtiderna? Vore ju underbart! :)

2007-06-07 @ 13:55:34
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Marie

Du är en MILF! :D

2007-06-07 @ 16:03:13
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Agnes

Ja, det är en pina att vara pank, speciellt i dessa tider.
Ja, jag ska följa det rådet. Mycket vatten. Det lär det iof bli under själva dansen, men ska fortsätta så under kvällen. Vill ju inte få lodisstämpel eller klänningen förstörd:S
Agnes

2007-06-07 @ 16:06:07
URL: http://adinaagnes.blogg.se
Postat av: Sara

låter konstigt...har en kompis som länkar till mig och för henne funkar det, men jag ska gå igenom mina settings.

2007-06-08 @ 04:02:48
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0