Åh, denna värme!

09:32

Idag ska jag köpa nagellacket Viva La Diva nr 41! Så enormt snyggt! =) Jättesomrig röd färg. Stan öppnar inte förrän 12, så då ska jag ner. Vet inte än om jag ska ta med Lilla Bus då. Det är ju som varmast runt det klockslaget och hon är så varm, så varm. Tycker synd om henne faktiskt..

12:52

pust, satt ute på balkongen 30  min, och jag blev alldeles röd på bröstet! Sen vaknade Lilla Bus, hon fick äta/dricka lite och sen somnade hon om. Har inte hunnit ner på stan än.. men ska snart så.

19:41

Fasen! Nagellacket var tydligen förra årets så det fanns förstås inte längre! =( så jag köpte Idadoras summer nail nr 75, Volcano red... Inte riktigt vad jag var ute efter, men häftigt det med! =)

Satt med ett par från föräldragruppen i en park här i närheten, några timmar. Jätteskönt och mysigt. Sen började det mullra oroväckande, och sen började det småregna. Typiskt då jag lagt ur regnskyddet för att få plats med en filt istället, Men det var så skönt att känna de kalla dropparna mot ens varma hud.

Igår var jag ju på kalas och berättade då om den här bloggen.. då började de skratta! Typ som att jag var helt ointressant! "vilka läser den då?" eh.. inte vet jag? Men det  är skönt att skiva av sig om inte annat.. Sen om jag har nåt vettigt att skriva om det är en annan femma. Men måste man vara nån ny Ebba eller Sofie för att få blogga?? Det är ju så här mitt liv och mina funderingar som nybliven mamma ser ut.. Jag blev lite stött faktiskt..

23:33

hmm.. nu har jag lite second thoughts angående nagellacket. Det är så.. rött?! och jag är ju så..  rosa egentligen. Men nu är det köpt i alla fall.. tar väl ett tag innan man lär sig en ny färg antar jag. Blir man bara lite brun så kan det nog vara snyggt.

Tror jag är fröken ångra mig idag dock. Ångrar nagellacket, ångrar ögon make up removern jag köpte (värdelös! Lumene) ångrar att jag åt lite chips ikväll,.. you name it och jag ångrar det säkert! haha.. förutom Lilla Bus och Sambon då förståss ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Fint det, måste få se bild på nagellacket sen ju! Så man får se nyansen :)

2007-06-10 @ 13:30:51
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Sara

I morgon ska jag vara modig! Jag ska ta en promenad till köpcentrat :-) Så var vänlig och skänk mig en stärkande tanke runt 10 snåret hehe.
Jag hade helt för mig att jag hört att barn ska tycka om att ligga i vagnen..

Postat av: Marie

Det där Isadora-nagellacket tror jag en väninna köpte när vi var på Kicks förut :) Är det väldigt rött?
Pffft, vad är det för torrbollar som tycker det måste vara ointressant att läsa din blogg? Det är såna där fånar som inte kan skriva själva.
Man gör det ju inte främst för att andra ska få nåt kul att läsa utan för att få skriva av sig, det är bra för en. Faktiskt. Så Pffft på dom!

2007-06-10 @ 22:04:04
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Marie

Ja, men det gör inget tycker inte jag, det var fint! Det är ju inne med färger, så vi får vara lite färgglada helt enkelt. Men visst rött är lite juligt :)

2007-06-11 @ 00:15:15
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Jessica

hej du glade! JAG läser iaf din blogg och tycker den är rolig. Känns som om vi träffas fast vi inte gör det (stillar mitt dåliga samvete...)Snart... snart... MÅSTE vi ses ordentligt.. Nu har vi punka på bilen, men jag är ledig två (2!) dagar denna vecka... Kram på dig

2007-06-11 @ 00:18:32
Postat av: Sofie

Men va tufft. Är han från Eskilstuna ursprungligen?

2007-06-11 @ 11:26:35
URL: http://misshiller.blogg.se
Postat av: dahl

Blogga på! När det snackas smink sätter jag på mitt sminkfilter, men för övrigt slukas allt =P
Kan itne låta bli att tänka på Nemiserien med krokodilen o grisarna när du och Marie skriver om skönhetsprodukter.. =))

2007-06-14 @ 16:04:10
URL: http://dahl-dahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0