Skapargalen..

Hmm.. jag känner mer och mer att jag vill göra något med händerna! JAG VILL SKAPA!!

Jag som inte äter tårta sitter och läser tårtrecept och tips om hur man får de finaste bottnarna, sida upp och sida ner. Jag vill lära mig scrappa! Jag vill börja bygga naglar! Jag vill sminka!! Gimme gimme gimme.. Jag måste få låta min hjärna arbeta lite snart, den går på lågvarv just nu av att vara mammaledig.
På jobbet hade man ju lite triggning varje dag, av att göra grönsaksdisken så fin man kunde, skriva skyltar osv osv.

Här hemma vill jag bara möblera om och dekorera. (Fast helst vill jag flytta *ler*) Jag bara måste få något att göra snart. Mina händer kliar över att få arbeta med något konstnärligt..

Kanske skulle må lite bättre då? Det och att inte vara uppe så här sent utan sova när hon sover, det skulle vara toppen för mig just nu.. så.. off i go!

God natt..

oh.. ett program på explorer om kroppsmodifiering. En kille skar in en bild på hela benet. Riktigt snyggt.. Vad jag inte förstår dock är de som sätter i kulor under huden så det bildar mönster. Det är för extremt för mig.. HAHAHA, den här tjejen har ändrat sig så hon ser ut som en ko! EN KO!!?? En komönstrad brud. Det vore väl nåt grabbar?

Men implantat ser så otäckt ut! Nej, jag håller mig till tatueringar, och jag hoppas allt Lilla Bus också gör det. Helst ska ju hon inte göra någonting sånt med sin kropp, (jag förstår äntligen mina föräldrar! Första gången jag kunde beskåda Lilla Bus så slog det ju mig att hon är ju perfekt! Varför förstöra det?) men om hon gör så får hon tatuera sig.

Just ja. Sängen var det ju.. G'natt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tror det är dags att vi uppsöker närmsta hobbyaffär, haha :)
Jag saknar dig med gumman, det var längesen vi pratade... roligt att höra att det går bättre för dig nu iaf :) Många kramar

2007-07-04 @ 10:20:49
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: 2xA

Hej på dej!
Jag rekommenderar verkligen scrapping! Det är hur kul som helst och det finns ju massor med fina saker på marknaden nu. Så man kan säga att scrapbooking kombinerar mina två största intressen - pyssel och shopping! :-D Helt perfekt! Och nu har du ju världens bästa fotomodell hemma, bara att fota henne så mycket som möjligt och så sätter du igång och scrappar. Själv har jag tyvärr inte hunnit scrappa nåt alls sen Agnes kom till världen, men det ska det snart bli ändring på nu när hon börjat sova lite mer på dagarna. Ha det bra!

2007-07-04 @ 12:47:03
Postat av: Sara

Miro blev 3 mån den 22a juni. Vaccinationen gick jätte bra :-)
Men han fick lite flytande panodil på kvällen.

2007-07-04 @ 15:47:32
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se
Postat av: Girlfriend in a coma

Jag förstår din saknad för annat än bara mammagrejs, sist klättrade jag på väggarna efter tio månader i saknad efter någon form av intellektuell stimulans. Försökte allt hemma, gjorde hemsidor o dyl men det är svårt att få tid och att sitta i fred (de växer ju snabbt). Det var skönt att få börja jobba sen samtidigt som jag gärna varit hemma längre. Jobba deltid är nog den perfekta lösningen senare :)

2007-07-14 @ 08:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0