Lite dittan och dattan..

Igår var jag och shoppade med mamma... eller ja, vi skulle shoppa, men det blev inget av med det. Hittade INGENTING! Eller jo, hittade lite kläder till Lilla Bus, men så blev jag snål, då jag först o främst måste gå igenom vad hon har och inte har först innan jag köper nytt. Men idag ångrar jag mig (så klart, det är ju mig vi talar om) Hittade en skitsöt liten emil-mössa som hon blev ännu mer busig i. Skulle ha köpt den, nu är den väl slut nästa gång jag kommer dit. Om jag inte orkar ta mig dit idag, men det vete gudarna om jag gör. Men den är säkert slut i alla fall. Optimist javisst ;-)

-0,7 kg visade vågen igår. Me like. =)

Nu är klockan 13:20. Lilla bus sover i bärselet på mitt bröst. Hon är så trött efter igår. Jag fick knappt äta frukost idag då hon skulle ha full uppmärksamhet HELA tiden. Ja, jag har väl skämt bort henne antar jag. Funderar dock skarpt på att slänga mig i duschen, och dra mig ut dit jag hittade mössan. Om jag får sällis av Sambon. Men köper jag den inte kommer jag ångra mig. Men enough all ready! ÅK och köp den där förbannade mössan bara!!

23:02

Det bidde ingen mysse.. Det bidde bara ett dåligt humör pga regn. =(

Jaja. Har just läst om en tjej som gått ner 24 kg på nästan 6 mån. Hon inspirerade mig så pass att jag numer har en till kategori som jag tar upp kampen med vikten i!  =)

Kommentarer
Postat av: Marie

Tuff tjej, tänk om en annan hade vilja nog att också gå ned så mycket. Får väl ta och skärpa till sig.. :)

2007-07-06 @ 23:15:12
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0