verkar inte bli någon jul iår..

Igår mådde sambon bättre på kvällen, så jag satte mig och gjorde en lista på allt som måste göras
.
*Dammsuga
*Torka golv
*Diska
*Handla

TROR ni inte jag vaknar till att han är dålig igen?! Och nu har jag ju allt uppskrivet så nu MÅSTE jag ta itu med det. SJÄLV! *suck* usch, det är nog inte meningen att vi i vår familj ska få fira jul på riktigt igen. förrförra var syrrans man asdålig, förra året var vi hos svärfar och nu när det äntligen blev mina föräldrars julafton (vi tar varannan jul för att slippa fara) då är VI sjuka!  Detta är ju Alicias allra första jul, och så ska vi som föräldrar ligga här hemma och spy! Det var ju inte så det skulle vara! Skrikandes

jaja.. alla paket är inslagna och granen är klädd. Tyvärr har jag ingen kamera att bevisa detta med. *viskar* men jag tror att det ligger en under granen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hoppas ni fick fira jul ändå!

2007-12-25 @ 11:55:27
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se
Postat av: Anonym

Aaaw, vad tråkigt att ni skulle behöva bli dåliga precis till jul! :/ Hoppas ni fick mysigt ändå.. Det kommer fler jular som ni kan göra underbara :)

2007-12-27 @ 13:05:37
Postat av: Marie

Men åh! Vad det ska krångla, första 4 gångerna gick det inte att skicka kommentaren, sen när det väl gick så blev inte namnet med, bah! Det var iaf jag som skrev den innan..

2007-12-27 @ 13:06:25
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Lina

sakna. Kom tillbaka! :)

Nu har ja börjat min GI-resa igen!

Hoppas allt är bra med er i alla fall. kramar

2008-01-02 @ 12:09:26
URL: http://ninninusens.blogg.se/gibloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0