Traditionella juldeppen

Jodå, den kom iår med, fast tidigare och hårdare iår. Eller depp och depp. Satt och tittade på Alicia och så slog det mig hur mycket jag saknar min mormor och morfor. Sen tänkte jag på min moster som inte heller finns med oss längre, och så slog det mig så oerhört mycket hur mycket jag önskade att de hade fått se och träffa Alicia. Skvallrade ju för mormor och morfar när jag var till minneslunden förra året att hon skulle komma, men tänk om de fått träffa henne på riktigt. För jag vet ju att de är med henne och ser henne och mig hela tiden, men.. på riktigt!

Saknar alltid mormor och morfar lite extra vid påsk, allhelgona och jul. Det blir så påtagligt att de inte är här då..

Kommentarer
Postat av: Pethra

Hej tjejen! Hittade till din blogg genom E-tuna-tråden på FL.. tänkte jag skulle ropa hej. :-)

2007-12-05 @ 15:50:25
URL: http://nanoliten.blogg.se
Postat av: Marie

Jag känner igen det där, fick en gråtattack när jag duschade igår O.o Jag insåg vad mycket jag saknar min gammelmormor (som var som min mormor för mig), det var hemskt.. :/ Men jag vet att dom har det bra där dom är, och kikar säkert ner.. :)

2007-12-05 @ 19:10:03
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0