lussekatter.. eller nåt.. >.<

ja, försökte ju då med konststycket att baka lussekatter.. med Alicia.. ensam.. det gick .. så där. Hon grät och grät och grät. och jag svettades floder! t om på låren! Då är man stressad! och jag knådade in mjöl till förbannelse.. fatta 17 dl! Det är enormt mycket mjöl det..

Sen blev de lagom runda, lagom stora.. och lagom brända =/ Vet inte ens om de blev lagom genomgräddade, har inte vågat smaka än.. som tur är så köpte jag pepparkakor och Kavlis ädelost jag kan bjuda på om de smakar apa. Sen gjorde jag lite pynt med några hyacinter jag köpte idag. Kan de inte slå ut över natten så man får lite doft! Apelsiner och clementiner med nejlikor gjorde jag med.. och ett ljusfat. Vilket ni inte kommer få se nåt utav, för kameran är trasig!! åhh!! För den utgiften vill jag verkligen ha just nu! fan oxå.. *morrar*

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hej! kul att du gillar mina layouter :). Tack för tipset ang godiset oxo!

2007-12-05 @ 20:05:43
URL: http://babbi.blogg.se
Postat av: Sara

Bilder tack :-)

2007-12-05 @ 20:12:51
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0