*hugg*

Imorse satt Alicia i sängen och småtuggade på min hand, hon brukar göra det. Så fick hon in ett finger i munnen och där var den! Hennes första tand!! Jag for upp i sängen, sambon likaså, och båda skulle känna. Alicia bara skrattade. Den är liten än så länge, men den är där!! :)

Ska bli intressant och se hur det går med amningen framöver här då.. tur att hon inte ammar såå ofta ändå :)

Sista dagarna har hon varit supermammig, och jag har inte kunnat gjort någonting, så någon dag framöver ska jag ta mig tid att läsa igenom vad jag missat i lite bloggar.

Nu ska jag göra mig lite te, och se om jag kan rota fram något att äta. Skåpen ekar tomt här hemma. Inte kul alls..

Kommentarer
Postat av: Lina

Tusen tack! Joo det kan behövas.. kommer bli dösvårt att "välja"... men uppdaterar bloggen senare o skriver vilken av dom små vi valde :)

2007-12-15 @ 11:07:59
URL: http://ninninusens.blogg.se
Postat av: Lina

haha. Det gäller att vara hård redan fråg början *tipsar* :P Näe. jag vet inte vbarför, han kanske bara är trött på mitt tjat ?! *haha

Fick ditt mail igår så påbörjar din design idag. vet inte när den blir klar dock.. *vågar inte lova nåt*

Ha en underbar dag tjejen!!

2007-12-16 @ 09:54:52
URL: http://ninninusens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0