Gårdagens mys..

Igår var jag och Alicia och hälsade på på mitt jobb, det var väldigt trevligt. Kul att träffa alla igen, saknar dem!

Sen åkte vi hem till syrran och drack glögg och åt pepparkakor med ädelost på! (jädrars vad gott det var! Aldrig provat förut.. men det där kommer bli en favorit till jul!) Så åt vi mat och sen satte vi igång med julgodisbak. Satte på en julskiva och så fick hennes barn  turas om med att hjälpa oss i köket.

vi gjorde risbräck, choklad med nötter och russin, mozartkulor (nougat i marsipan doppat i.. just det, choklad!) och så risbräck med cornflakes. Ni ser den röda tråden va? Sen åkte vi hem vid 20:30. Alicia var supertrött! hon somnade i bilen och sen sov hon faktiskt hela natten utan sina vanliga "nu är jag pigg och ska gå upp" stopp mitt i natten. Var lite orolig när jag var tvungen att ta av henne overallen, men nej då. Sen var jag tvungen att byta blöja mitt i natten och hon var såå arg på mig, men nej då hon somnade om UTAN hjälpmedel efteråt! Visst hon vaknade och åt, men det räknar jag inte längre..

Idag blir det ev lussekattsbak och så ska jag göra lite apelsiner med nejlikor. Vi får se hur dotras humör fortsätter. och om sambon tänkte vakna snart, eller om han ska sova ända tills han börjar jobba..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0