Utmanad!!

REGLER: Du måste kopiera in reglerna, svara på frågorna och utmana 6 nya personer
Jag blev utmanad av:  skosoet
Hatar du mer än 3 personer? Hata är ett så starkt ord. Nej, det gör jag inte
Hur många hus har du bott i? Ett riktigt hus, då jag bodde hemma. Lägenheter: 7. Jag är en orolig själ =P
Vilken är din favoritglass? Piggelin
Vilka är dina favoritskor? Ett par stövlar som ser ut som cowboyboots, svarta. Men Sambons katt har ätit hål på dem!!
Har du fällt krokben på någon? Nej. Inte vad jag kan minnas..
Vilket var det värsta ämnet den här terminen? Pluggar inte just nu har inte gjort på flera år, men Kalkylering och finansiering var ingen hit back in the days.
Vilket var ditt favoritämne den här terminen? Marknadsföring!
Äger du en Britney Spears-skiva? Nej! haha..
Har du spytt bland folk? Ja en gång.. För mycket vin på för kort tid. Jag var ung och dum till mitt försvar.
Säg något/någon du alltid tänker på: Tänker alltid på Lilla Bus så klart. Och choklad.
Vilken musik tycker du bäst om? hmm. Allt som gör mig på bra humör och som inte stressar mig typ black metal.
Vilket stjärntecken är du? Vattuman
Vilken är den pinsammaste CD:n du äger? Skulle sambon svara åt mig skulle han dra upp min Latin Kings skiva, jag är stolt över den faktiskt!
Sommar eller vinter? Inget av det. Höst och vår tack.
Har du någonsin örfilat någon? Nästan, men jag missade! haha!
Spelar utseendet någon roll? Ja, det gör det. Jag önskar jag kunde säga "nej absolut inte!" Men i slutändan är det insidan som räknas.
Favoriträtt? hm. Tahini med heta räkor och Sambons sallad.
Är du förlåtande? Jo, efter ett tag. Beror på. Jag kan också vara fröken Långsint..
Hur många barn vill du ha? Just nu räcker det med ett, men jag skulle kunna vara hemma och föda barn hela tiden!
När grät du senast? I måndags
Har du kallat din lärare för mamma? Nej?
Vad är ditt smeknamn? Tokan,(sambons) Maran och Lill-Maran (jobbarkompisens) annars har jag inga..
Är du nöjd med ditt liv? Jodå, Det går i vågor, men just nu så jaa!
Gillar du dig själv? Jodå. Det där går oxå i vågor.
Är du närmare din mor än din far? Ja. =(
Favoritegenskap hos det motsatta könet? Humor, romantisk, bra i sängen =)
Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag? Oj. Känna på ett par bröst kanske? Har aldrig fattat tutt-fixeringen vissa killar har =)
Vad är klockan när du svarar på detta? 09:23

Jag utmanar: Sara! Känn dig utmanad =) och Elin..

Kommentarer
Postat av: Pieter

Nu har jag fyllt i det :P

2007-08-09 @ 22:18:23
URL: http://intoccabile.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0