Nyss hemkomna..

från Sambons pappa med familj. Mycket trevligt. Åt kräftor, eller ja, de åt och Sambon fick skala lite kräftstjärtar åt mig =) Medan jag och pappans fästmö åt  tahini med baguetter och en annan röra gjord av vitlök, olivolja, röd fefferoni och sen nån "hemlig" ingrediens, gjorda av Sambons systers fästman.. Han var jätteduktig i köket! *imponerad* Men vi luktar nog därefter idag.. hehe..

i alla fall, sov där två nätter, men Lilla Bus blev förkyld och jag säger bara det, bröstmjölk är fan i mig den bästa "uppfinning" som finns! Den botar ALLT! från torr hud till snoriga näsor. Superbra, för man har ju den alltid med sig så att säga ;)

När vi kom tillbaka till stan idag skrev vi på kontraktet för vår nya lägenhet, jag dansade en egenkoregraferad segerdans på parkeringen , sambon skämdes och sen gick vi hem för att äta lunch. Köpte två färdiga sallader varav rädisorna i min var mögliga, så jag åt ingenting. Jo en halv honungsmelon. Så nu sitter jag o knaprar solrosfrön för glatta livet o väntar  på att sambon ska vakna , han är oxå dålig idag =/ 

Lilla Bus ligger i min famn o sover, så vaknar hon, dricker lite o somnar om igen.. skruttan =( Inte alls kry..

Jo såg den där Dog bites dog. Värdelös film! jättebesviken..

Senare ikväll bär det av till Ica för lite fredagssnacks och sen ska vi se Number 23 med Jim Carey, Började se den igår kväll, men man bör vara koncentrerad när man ser den så det var då vi såg "Dog..." istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0